Assalamualaikum 2014

semoga tahun ini kita dirahmati dan diredhai Allah s.w.t :)

Thursday 24 March 2011

family day..


hee...family day..sronok sangat..ade 4 kuarge..kuasge aku,makteh,makngah ngan maksu..nenek pon ade gak..walopon 2 ari satu mlm je tp seronok sangat dap luangkan mase ngan sedare mare..

daugthers and son in laws..my granma..
  cucu nenek happy go lucky la...

   sukaneka ibu bape..

 ibu dan nenek..

 antare aktiviti kami menanam org yg hidup..hehe
 cantek X..pntai ni sunyi bile kami mau blik..pantai awak tunggu kami ye..nnt kami
dtang lg..hehe
 budak2 kcik tiup belon..sukaneka..

cr gule2 dalam tepung ke..bukan ke mkan tepung..haha habis muke kami penuh ngan tepung..
  pegi kedai makn kat cowboy please..
lawak sehh aku kan..kne pakse pakai topi ni..segan sungguh..

    aku bersame my auntie and cousin.. we are girls and woman..
   my ibu dan untie2..cantek kan2..mestilah..

tamat suda la cerite family day ni..yg aku cerite ni xde la best sangat dari kedaan sebenar..mcm2 gelagat kami semua..aku harap dapat bersama2 pergi lagi tp tunggu lepas spm la..skang nk fokus spm dulu..bye..