Assalamualaikum 2014

semoga tahun ini kita dirahmati dan diredhai Allah s.w.t :)

Wednesday 29 May 2013

waiting and waiting.....



hey hey.. :) Setelah berkurun lamanya tasha menunggu dan menunggu.. "haihh sumpah lambat.. benci la macam ni.." maybe tasha akan cakap macam tu kalau perlu tunggu perkara lain.. tapi di sebabkan ini ada kena mengena dengan masa depan tasha.. tasha rela menunggu setahun sekali pon.. ececehh banyak la setahun.. baru dua hari mehh.. nak tahu tak tasha tengah tunggu apa? hmm tasha tengah menunggu result semester 2 akan keluar.. sepatutnya semalam, tapi disebabkan poli kami ni kecil aja.. dan tangan yang menghantar emel kepada kami hanya lah dua tangan sahaja.. itu yang sebab lambat tu.. sabar punya sabar sampai lah petang ni.. baru dapat berita budak junior dah dapat result..  Alhamdulillah.. paling lambat pon maybe malam ni aku akan tahu result aku.. sabar okay tasha.. :) Tapi bila sebut pasal result, rasa nak mati hidup balik pon ada ni.. haih takut giler wehh.. tasha cuma harap lulus semua subjek tu pon dah okay.. kalau dapat maintain macam semester lepas tu dah BERSYUKUR SANGAT.. Ya Allah, aku akan terima apa adanya result aku.. dan aku berharap hasil usaha aku selama 6 bulan tidaklah sia2 dengan keputusan yang bakal aku dapat nanti.. aminn.. :)