Assalamualaikum 2014

semoga tahun ini kita dirahmati dan diredhai Allah s.w.t :)

Thursday 21 November 2013

Alhamdulillah

thanks awak sebab sudi beri penjelasan pada saya.. sebenarnya saya dah lama pun maafkan awak cuma waktu tu saya tak boleh nak terima awak sebagai kawan lagi..kalau saya cuba juga terima awak waktu tu mungkin senyum dan kelakuan saya hnyalah palsu.. saya tahu dan nampak awak cuba untuk senyum dan try buat kita back to normal macam dulu tapi awak kena tahu keadaan apa yang berlaku dulu dengan keadaan sekarang sangat berbeza.. semua benda dah berubah.. saya juga terpaksa berubah, kalau tidak saya still akan diselubungi dengan kenangan dulu dan itu hanya buatkan saya sakit dan still terluka.. mungkin awak rasa saya ego kan, sebab saya layan awak macam nk tak nak.. bukan saya nak jadi macam tu cuma saya tak nak menaruh harapan pada awak.. Awak ada ckp awak tak pernah niat nak mainkan saya..tipu la saya ckp saya tak pernh rasa dipermainkan..tp sikit je lah yg lain pon cuma just skit hati dengan ape yg terjadi.. now saya lega sebab awak dah tampil memberi penjelasan walaupun just kat twitter.. Thanks for being gentlement.. Dan saya juga nak minta maaf pada awak kalau ada silap salah..Now kita 0-0 okay.. insyaallah saya cuba untuk terima awak sebagai kawan sebab saya tahu awak adalah kawan yang baik.. terima kasih la sebab doakan saya dapat lelaki yang baik,tp buat masa sekarang saya dah tak nak ada hubungan apa-apa lgi buat masa ni.. saya nk tumpu perhatian dengan pelajaran saya.. kalau ada jodoh yang datang sendirinya, insyaallah saya terima dengan hati yang terbuka.. saya juga harap awak bahagia dengan kekasih hati awak, awak adalah lelaki yang baik.. semoga kekal hingga ke anak cucu dan janganlah sakitkan hati dia kerana hati perempuan sangat la sensitif.. jaga dia baik2 okay.. sampai disini je la.. thanks again and bye bintang :)