Assalamualaikum 2014

semoga tahun ini kita dirahmati dan diredhai Allah s.w.t :)

Saturday 2 November 2013

percaya pada diri


hey! awak. berhenti untuk tidak berpuas hati dengan diri sendiri. Awak sempurna. Hentikan keinginan awak untuk kelihatan seperti orang lain atau ingin orang menyukai awak seberapa banyak yang mereka suka orang lain. Hentikan cuba untuk mendapatkan perhatian dari orang-orang yang menyakiti anda. Hentikan membenci badan anda, wajah anda, keperibadian anda, sifat-sifat anda. Cinta mereka. Tanpa mereka awak tidak akan berada di sini. Dan mengapa awak mahu menjadi orang lain? yakin dengan diri awak. Tersenyum. Ia akan menarik orang masuk. Jika sesiapa benci pada awak  kerana awak  gembira dengan diri sendiri maka pergi lantak lah mereka. Kebahagiaan saya tidak akan bergantung kepada orang lain lagi. Saya gembira kerana saya suka siapa saya. Saya suka kelemahan saya, saya suka ketidaksempurnaan saya. "They make me, me and 'me' is pretty awesome."