Assalamualaikum 2014

semoga tahun ini kita dirahmati dan diredhai Allah s.w.t :)

Saturday 9 April 2011

BERKORBAN..Jepun melepas...penat berkawad...

huhuhu..ni aku nak cerite..pagi tadi aku ade 3 aktiviti serentak..pada waktu yang same..
aktivitinye ialah:-
1.latihan kawad kaki
2.kursus bahase jepon
3.kem nilam..


kem nilam aku mule mule dah tolak..kononnye aku fikir aku nak lari la dari kem nilam and pergi ke kursus jepun tu..tapi akhirnye due2 melepas..sebab aku ade latihan kawad kaki ..sedihh giler weih..tapi aku terpakse berkorban..sebab pertandingan kawad daerah akan diadakan pada hari khamis ini..

ni bukan sekolah aku tau..ni aku search je kat google.
aku just nak bg tau mcm ni lah kawad kaki pbsm..


alamatnye aku kena belajar bahase jepun dengan kamus sendiri la nampaknye
aku belajar dengan kamus ni..

                                         kalo pergi sekolah ni pon bole gak..* berangan lebih la aku ni..


sekarang aku fikir nk fucus kat kawad..sebab habis je kawad ni..aku nak focus study..focus tuisyen..focus exam..focus SPM..shhh spm spm ni jangan la nak sebut..kecut perut aku nanti..:/
bye sampai sini je la aku cerite..harap korang doakan aku terang hati dan tabah menempuh dugaan yang akan dihadapi..bye3..^_^

thankss..