Assalamualaikum 2014

semoga tahun ini kita dirahmati dan diredhai Allah s.w.t :)

Saturday 2 April 2011

gila pada kamera ini..

Topik hari ini ialah kamera..name kamera ini ialah lomo..Lomo kamera?? mesti kenal kan..
cantik kan..aku suka gile dengan kamera tu..teringin sangat nak memiliki kamera itu..kalau la dapat
kan..alangkah bahagianye diri ini..dah la cute2 belaka..aku ni banyak sangat membebel pasal kamera ini..
nak aku tunjuk kamera ini..sekejap ye..

 cantik kan?? ini special sikit sebab bentuk nya klasik..BARBIE lagi tuh...
 ini pula yang paling simple tapi cantik sangat..PUTIH lg..my favourite colour..
 yang ini colourful punya..
 colourful..
 ini cantik bentuknya juga klasik..
 ini cute..aku suka..hehe
 ini cute juga..^_^
 simple but PINK..I LIKE IT..

 Corak nya cantik gila..
alahai comel la sangat...


oke..sampai sini jelah aku cerite pasal lomo..tak payah cerite panjang2 pon kalau dah tengok gamba kite dah puas hati kan..

thankss^_^ sbb read..