Assalamualaikum 2014

semoga tahun ini kita dirahmati dan diredhai Allah s.w.t :)

Friday 1 April 2011

oit oit..kawad la..

asamekom..

kawad!!! kawad!! kawad!!!
adoyaii.. penat sangat2..hehe..aku penat giler la dalam beberape minggu ni..tau kan sebab ape..
sebab kawad la..kawad ape??kawad PBSM..hari2 kawad..hari2 kne stayback..hari2 penat..tp xlame pon smpai akhir bulan 4 je..pastu habis la..
kiteorg ekarang bertungkus lumus untuk kawad daerah dengan kawad sekolah..Menang??mesti lah setiap pertandingan nk kena menang kan..lau tak sie2 je la..

bak kate org lain, kawad ni menghitamkan diri, memenatkan diri, menyakitkan badan..tp bg aku kawad ni bole mendisiplinkan diri, memg la itam tp nnt bole putih balik maa..haha
sakit badan memg la skit tp sekejap je kot..penat gak tp berbaloi tau kalo menang..kalo tak menang pon bole dapat kurang berat badan..kan2..

hari2 hentak kaki,jalan sini jalan sana, bole ganti jogging..haha..hayun tangan kedepan ke blakng..bole ganti berenang..alert dan dengar arahan komander..bole disiplin kan diri..hahaha
kan banyak kelebihan kawad ni..haha so jangan la pndang rendah pada kiteorang yg berkawad ni..

taun ni kiteorg kawad dekat daerah dulu baru dekat sekolah..tau kenape??sebab cikgu nak sume unit beruniform terlibat masuk..dan bagi peluan kat budak spm untuk kumpul markah koko..oke lah..
smpai sini je lah aku citer pasal kawad..nnt bosan pulak..

kalo diikutkan ari ni ade kawad tp dah cancel sebab ramai yang ade hal..so arini aku rehat je la untuk taournement esok..nk tau tournement ape??tugu je la aku update nanti..oke bye..

THANKS..^_^<3