Assalamualaikum 2014

semoga tahun ini kita dirahmati dan diredhai Allah s.w.t :)

Tuesday 12 April 2011

budak yang giler pernah aku jumpe..

satu hari tu, budak GILER tu tag(kat facebook) satu gamba yang paling aku takut iaitu gamba hantu..walaupon bukan real...tp aku mengaku la aku ni PENAKUT ya amat..dua hari aku tak online facebook..sebab takut..


hari ni aku online tapi perasaan takut masih ade lagi..pastu aku cerite la kat abah aku pasal bende ni and suruh abah remove kan..mase abah remove bende tu..aku dok jauh..iye la kan name pon penakut..


lepas abah dah remove aku rase happy giler la..aku terus remove dak tuh dari friends aku..sebab dah due kali die buat camni kat aku..sebenarnye budak giler ni cousin nina..tapi aku 
x bagi tau pon dekat nina..nanti nina mara aku sebab sape suruh layan budak giler tuh kan..


lantak ar die nak ckap ape pon..aku tak kisah..asalkan hidup aku tenang dan tenteram..bukannya pentingkan diri tapi aku dah nekad..kalo ade orang wat aku camtu lagi aku tak nak kawan ngan die or tego...bukan sombong tapi kuatkan diri..


oke la sampai sini saje lah..nanti aku cerite lagi..