Assalamualaikum 2014

semoga tahun ini kita dirahmati dan diredhai Allah s.w.t :)

Saturday 2 April 2011

excited la wei..

asamekom..

mesti pelik kan..ape la yang aku excited sangat tuh..
aku sebenarnya excited untuk esok..sebab nak keluar dengan kawan2..
seronok la wei..sebab aku x pernah lagi keluar mane2 dengan kawan tahun.ini..
sebab bajet x de la..pastu busy..BUSY la sangat aku ni kan..haha

apabila difikir fikir balik memang excited la..tapi dalam hati tu ade perasaan gemuruh gak
sebab aku mane la reti main boling..tak pasal2 esok ade tournement boling..
hah!! ini lah yg aku cakap ari tu yg aku ade tournement..tapi aku x bagitau tournement ape kan??
sebenarnye aku ade tournement boling la..dah la x reti maen ade hati nak masuk tournement lak aku ni..
haha..tapi takpe la..asalkan aku kuat semangat dan putus asa esok..

NATASHA LYANA BT SUKIMEN..FIGHTHING!!! GAMBATEMASS!!! CHAIYOK!!

doakan aku ye..thankz wei..nanti aku inform result tournement tu esok ye..bye..^_^