Assalamualaikum 2014

semoga tahun ini kita dirahmati dan diredhai Allah s.w.t :)

Tuesday 5 April 2011

kelas jepun OR kem nilam???

halo halo..

halo kamu semua...datin miggu ni sedang konfius..kerana kalo telan mati bapak kalo di luak mati emak..
ini berpunca dari 2 aktiviti diadakan pade hari yang same..datin nak pegi kelas jepun sebab ade taun ni je..free lak tuh..kem nilam pon rase macam nak pegi sebab baru tahun ni dapat pergi..tapi kelas jepun pun jarang dibuat..

kalo korang korang nak pergi yang mane??kelas jepun ke kem nilam.???kalo aku la..aku nak pergi kelas jepun sebab teringin nak belajar dari dulu lagi..ade gak aku belajar dari drama dengan anime..macam perkataan,
"arigato" =terima kasih.."konichiwa" =selamat sejahtera.."aishiteru"=saya sayang awak..and ade la perkataan laen lagi..banyak ingat2 lupe la..hehe lupe bukan dah tue ek..

kalo kem nilam ni, memang la taun ni aku baru dapat pergi..tapi aku nak pergi kelas jepun..kerana "peluang hanye sekali,so kite perlu enjoy"..haha

result nye ialah aku pergi kelas jepun..dah muktamat..titik..teeettt...-_-"
bye2..

thanks read^_^