Assalamualaikum 2014

semoga tahun ini kita dirahmati dan diredhai Allah s.w.t :)

Tuesday 5 April 2011

Pergi O~U

asamekom..

sorry ye..cik tsha semalam busy plus penat sangat semalam tu yang takdapat nak cerite ape yang berlaku di ou..
iyelah mane tak nya..satu hari berjalan..memang la penat kan2..okay dah la tu nak merungut nanti tak habis lak
cik tsha nak cerite..

semalam..
pukul 10 pagi cik tsha sampai di tempat tuisyen untuk naik bas ke OU..pukul 10.30pgi kami bertolak..
sampai disana lebih kurang pukul 11 pagi..ikut plan kami main boling pukul 10.30..tp disebabkan ade masalah teknikal so ditunde..sementare menunggu aku dan kawan2 gerak jalan2..

tepat pukul 12 kami stat tournement..grup aku duduk diantara grup yang terer2..kecut perut kiteorg..tapi kiteorg main je macam biase..macam2 gelagat aku tengok mase tournement tu..ade yang menjerit dapat strike la..ade yang masuk longkang la..ade yang menari2 la..hahaha..kalo korang tengok sendiri mesti gelak abis la korang..

tamat tournement kiteorang tunggu result pemenang..cawangan sek23 dapat no.2..grup lelaki la..dorang power2 bole la..kan2..siap bawak ball boling sendiri weih..

oke la..sampai sini je aku citer..nanti aku merapu rapu pulak..tengok je la gamba yang sempat diambil hari tu..

comel x???naddy~katy~aku..

                          ratu kiut miut..

tengok ni atas eskulator pn sempat lagi posing kan..ish2-_-"

ini budak2 hot yang menang tournement under sek23 tu..yg depan tu smart kan(hehe shhh)

we are waiting komuter..comel x aku..(wekk puji diri sendiri)


dalam train..malu je orang tengok je gelagat kiteorng..-_-"

comel x aku..hehe puji diri sendiri lgi..xkan aku buruk kan..huhu

mesti pelik kan aku kate tadi tournement boling tapi tak ade gamba satu pon kat boling kan..iyela kan mase tournement siape yang nak amik gamba cube fikir2 balik..semua tengah focus bermain..kan2..haha bye2..

thanks read..^_^